Thursday 1 September 2016

Fenomena Spa Bergerak




Bismillahirrahmannirrahiiim... 
Assalamualaikuum..



Selamat petang semua... Adakah anda salah sorang yang berminat untuk menyertai kami dalam The Walking Beauty Project?? atau, anda berminat untuk menjadi surirumah yang berpendapatan tinggi setiap bulan?? atau anda teringin nak ber'spa' hanya di rumah anda??

Tak kisahlah anda tergolong dalam golongan yang mana sekalipun, saya harap anda teruskan membaca ye.. :)





 DUIT TAK JATUH DARI LANGIT BEB!!! 

Pernah tak korang tengah duduk2 bersantai tu, tiba-tiba je duit jatuh bergolek-golek haa... takdekan?? Ofcozlaa takde, tak pernah terjadi kot, kecuali kalau anak orang kaya lain la.. takpon kahwin dengan orang kaya... hahahaa...tapi kena ingatlah tu bukan duit korang taw.. duit incik suami.. 

Pernah tak terlintas di fikiran korang nak ada income sendiri walaupun dengan hanya duduk di rumah dan bergelar suri rumah?? 

Pernah tak terlintas nak ada duit sendiri, sedikit sebanyak boleh jugaklah ringan-ringankan beban suami. Dengan nak bayar sewa rumahnya, bawa sewa kereta, bil api air, perbelanjaan sekolah anak-anak lagi.. banyak kan?? 

Kalau kita ada income sendiri boleh jugaklah hulur-hulurkan kat mak ayah kita, adik beradik kita, sedara mara yang susah.. Tak payah dah nak mintak kat suami.. Kita pun puas, nak belanja itu ini pon senang..

Tak salah kalau isteri tak bekerja, duduk rumah je laaagi senang.. boleh jaga anak sendiri, kurang dah nak bayar nursery, transit anak lagi.. tapi lagi berbaloi kalau yang bergelar suri rumah pon ada pendapatan sendiri.. syiiook kan??

Saya juga seorang surirumah, dalam masa yang sama saya juga seorang pelajar. Tapi saya gembira dengan apa yang saya buat sekarang dan dengan harapan nak tingkatkan lagi pendapatan sampingan saya supaya ramai yang dapat dibantu.. Tak sama taw duit orang bagi dengan duit yang kita usahakan sendiri.. rasa dia lain macam.. Rasa bersyukur sangat lepas join project ni..



Face-to-face training

Masa ni baru lepas habis training facial skills dengan mommy tirah.. seronok korang.. masa ni berbunga-bunga hati, ya Allah lepas ni dah boleh ada income sendiri. Boleh buat simpanan sikit-sikit dari sekarang. 

Sekarang, saya dah ada spa sendiri!! yeah!! Atas nama saya sendiri.. tak perlu buka kedai pun, hanya di rumah. Zaty cover area Nilai, Sepang, Bandar Enstek. Ade dua konsep sebenarnya, sama ada kita datang rumah customer atau customer datang rumah kita. Selalunya customer lebih suka berfacial di rumah sendiri, sebab apa???


1- Malas nak keluar rumah, hadap jem, parking lagi. 
2- Lebih jimat, sebab bila dah keluar banyak pulak cukai tersembunyi yang lain (nak beli airla, singgah makan la,pastu mesti ada nak menyinggah tempat lain,kan3..)
3- Lebih selesa & aurat pun terjaga. ( takyah pikir dah nak pakai baju apa, tudung warna apa, leceh kan? sebab tu memang ramai permintaan spa di rumah sekarang)
4- Anak-anak terjaga (kalau buat kat rumah sendiri, anak-anak pun boleh join tengok sekali, takde nak risau kan)



Set NutriWhite Shaklee

Produk yang kita guna bukan produk cikai-cikai taw, produk thorbaik punya!! Produk yang diperbuat dari sumber semulajadi dan bebas bahan kimia. 

Once you decide nak join project Spa Bergerak ni, anda akan diberikan 1 set produk lengkap untuk berfacial. Tapi produk mengikut pakej yang anda pilih.. Jangan risaulah, dua-dua pakej tu sama je, cuma bilangan produk yang dibekalkan sahaja berbeza. 


Customer sedang ber'scrub'



Selalunya waktu ber'masker' ni, customer sudah lena dibuai mimpi..hahaa


BERMINAT???

Anda akan diajar dari A-Z sehingga betul-betul mahir dan berpuas hati dengan ilmu yang dikongsi..

Ingin tahu lebih lanjut tentang NATURAL HOME & MOBILE SPA, klik di sini. 



Jom jadi suri rumah berkerjaya..

work-at-home-wife
work-at-home-mum




Sebarang pertanyaan tentang projek Spa kami? Sila hubungi di sini.

No comments:

Post a Comment